retur

Retur

In ce conditii pot returna un produs?

Se pot returna doar produsele care se afla in aceeasi stare fizica in care au fost livrate: fara urme de folosire, in integritate totala (daca au avut accesorii este necesar sa le inapoiati), fara rupturi si cu toate documentele care v-au fost trimise (in original sau copii).

Beneficiarul are dreptul de a-si exprima in orice mod decizia de retragere din contract/returnare produse (telefonic, e-mail, facebook, formular contact, formular retur).

Din motive de igiena, nu sunt acceptate retur produsele din categoria "LENJERIE INTIMA", si anume: chiloti, boxeri, sutiene, dresuri si costume de baie.

Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar beneficiarilor persoane fizice, beneficiarii persoane juridice nu au dreptul sa denunte unilateral contractul, legislatia in vigoare referindu-se doar la persoanele fizice.

OUG 34/2014, art. 9, alin. (1) ''..., consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art. 13 alin. (3) si la art. 14.".

OUG 34/2014, art. 14 (1) "Cu exceptia cazului in care profesionistul s-a oferit sa recupereze el insusi produsele, consumatorul returneaza produsele sau le inmaneaza profesionistului sau unei persoane autorizate de profesionist sa receptioneze produsele, fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat profesionistului decizia sa de retragere din contract in conformitate cu art.11. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi de consumator inainte de expirarea perioadei de 14 zile."

Produsele pot fi returnate in urmatoarele doua cazuri:

Cazul 1: Retur/Retragere din contract

In situatia in care beneficiarul returneaza produse sau o comanda partial din motive care il privesc:
- "nu imi mai place produsul";
- "mi-am dat seama ca imi doream altceva";
- "mi-am dat seama ca am comandat marimea gresita";
- "mi-am dat seama ca am comandat culoarea gresita";
- oricare alt motiv nejustificat invocat de beneficiar care nu reprezinta o greseala a Societatii Preturi Pentru Tine S.R.L. (produs defect sau marime/produs trimis gresit);
Societatea Preturi Pentru Tine S.R.L. este responsabila doar cu returnarea banilor pe produsele comandate, nu si pe cheltuielile de transport de returnare ce revin direct in sarcina beneficiarului si doar in conditiile in care returnarea s-a facut in termenul de 14 zile calendaristice de la primirea produsului, conform OUG 34/2014.

Daca beneficiarul returneaza integral comanda, din motive care il privesc, atunci Societatea Preturi Pentru Tine S.R.L. este responsabila sa restituie beneficiarului valoarea integrala a facturii, respectiv valoarea totala a produselor + valoarea totala a taxei de transport survenita in urma livrarii comenzii.

Cazul 2: Defect, Greseala

In situatia in care beneficiarul returneaza un produs din motive care ne privesc:
- produsul trimis are defect din fabrica;
- produsul trimis nu este cel comandat (v-am trimis alt produs/alta marime/alta culoare);
ne cerem scuze pentru neplacerile cauzate, iar Societatea Preturi Pentru Tine S.R.L. este responsabila sa returneze banii pe produsele comandate, cat si a cheltuielilor de transport survenite in urma returnarii produselor.

Daca beneficiarul a primit jumatate din comanda cu produse defecte/alte produse decat cele comandate sau toate produsele defecte/alte produse decat cele comandate si hotaraste sa restituie integral comanda atunci Societatea Preturi Pentru Tine S.R.L. este responsabila sa restituie beneficiarului contravaloarea facturii + taxele de transport survenite in urma returnarii produselor.

In cazul in care nu sunt respectate conditiile de mai sus, Societatea Preturi Pentru Tine S.R.L. isi rezerva dreptul de a nu accepta returul dumneavoastra.

Completare formular retur/retragere din contract

Aici trebuie sa completati numele, prenumele, adresa de e-mail si domiciliul.
La "Comanda/Produse" trebuie sa completati:
- numarul comenzii in cazul in care doriti sa returnati toate produsele (de forma ORDER0000012345 - se poate gasi pe factura primita de la noi, precum si in e-mail-ul de confirmare a comenzii);
- codul de articol in cazul in care doriti sa returnati doar unul sau mai multe produse din comanda (de forma A00012345-01-ALB - se poate gasi pe factura primita de la noi, precum si in e-mail-ul de confirmare a comenzii);
La "Subiect" trebuie sa selectati "Departamentul Relatii Clienti".
La "Mesaj" trebuie sa completati motivul returului (in cazul in care doriti sa va retrageti din contract fara nici un motiv, va rugam sa completati "Fara motiv"), precum si una dintre modalitatile de plata agreate prin care doriti returnarea banilor:
- mandat postal - numele, prenumele si adresa completa din CI;
- transfer bancar - cod IBAN, nume si prenume titular cont, precum si CNP-ul titularului de cont.

Va rugam sa reverificati datele completate si ulterior sa apasati butonul "Trimite".

Formular retur

Cum pot returna un produs?

In cazul in care beneficiarul opteaza sa returneze coletul prin intermediul altor mijloace de transport decat Posta Romana*, Societatea Preturi Pentru Tine S.R.L. isi rezerva dreptul de a nu restitui contravaloarea cheltuielilor de transport de returnare a produselor, conform OUG 34/2014. * trebuie sa adaugati in colet si chitanta de la Posta Romana

Atentie! Nu se accepta colete care sunt expediate cu valoare ramburs.

Pregatire colet si expediere

Pentru a va accepta returul de produse trebuie sa va asigurati ca puneti in colet produsele in aceeasi stare fizica in care au fost livrate, fara urme de folosire, in integritate totala, inclusiv accesoriile acestora, fara rupturi si cu toate documentele (in original sau copii) care v-au fost trimise.

Returnare prin Posta Romana

Dupa pregatirea coletului trebuie sa va deplasati la un oficiu postal pentru expedierea coletului.

Actele solicitate de Posta Romana pentru expedierea unui colet constau in:
- buletin de expeditie pe care trebuie sa-l completati corect si descifrabil conform cerintelor (acesta se gaseste la ghiseele oricarui oficiu postal);
- cartea de identitate.

Este necesar sa platiti costul de returnare (transport) si sa adaugati in colet chitanta primita de la Posta Romana pentru ca noi sa va restituim si contravaloarea transportului de retur.

Exemplu de completare buletin de expeditie:

Buletin de expeditie

Cum primesc banii inapoi?

Societatea Preturi Pentru Tine S.R.L. pune la dispozitie beneficiarilor doua modalitati de primire a banilor:
- mandat postal - se ridica cu buletinul de la Posta Romana in aproximativ 3 - 5 zile lucratoare de la depunerea de catre furnizor;
- transfer bancar - banii vor fi depusi in contul dumneavoastra bancar*.
*Se efectueaza de 3 ori pe saptamana operatiuni bancare - Luni si Joi.

Atentie! Este necesar sa specificati in momentul anuntarii deciziei de retragere din contract/returnare produse modalitatea dorita de returnare a banilor.

Daca optati pentru mandat postal trebuie sa ne transmiteti numele si adresa completa din buletin (nu se poate trimite un mandat postal la o alta adresa decat cea din buletin intrucat banii sunt ridicati in baza buletinului de la oficiul postal).

Daca optati pentru transfer bancar trebuie sa ne comunicati codul IBAN (contul bancar), numele si CNP-ul titularului de cont.
Daca nu detineti un cont bancar se poate comunica contul unei persoane apropiate dumneavoastra si datele acestuia (nume, CNP).